Risør kirkelige fellesråd

SOMMERKONSERT

Romantisk sommerkonsert med 300 levende lys i Risør Kirke 30. Juli kl. 20:00

Velkommen til en magisk kveld med våre vakreste romanser og med 300 lys i Risør kirke sitt fantastiske miljø.

Her får vi høre noen av de mest kjente nordiske romansene,  av komponister som Edvard Grieg, Ture Rangstrøm og Hugo Alvén.

Det blir både nydelige soprantoner og fengslende klaverstykker, med  Mariann Fjeld Solberg – sopran, kjent  kjent her til lands for sine roller ved Den Norske Opera og Åse Mathiesen – en av Norges eminente pianister.

Denne kvelden får vi også oppleve en eksklusiv sjokoladesmaking med Heimdal Chokolade, som lager inspirerte praliner til ære for kvelden.

Velkommen til en annerledes og stemningsfull kveld og en garantert uforglemmelig opplevelse med enestående vakker musikk som fortryller århundrer etter århundrer.

Billetter kan kjøpes her: http://mariannfjeldsolberg.hoopla.no/event/3257673077

Publisert av: Katrine J Amdahl den 30-04-2024