Brev til konfirmantforeldre om leiren

Hvis noen har mistet pakkelista så er den her:

Det nærmer seg  Konfirmantleir.

24.oktober til 26. oktober blir det altså konfirmantleir! Vi skal da ha noen fine dager sammen på Fjordglimt leirsted i Bamble i Telemark. Vi reiser med buss og i år så trenger vi 2 store busser for å få med oss alle. I år er vi så heldig at vi er over 80 konfirmanter. Det gir oss en utfordring i forhold til sengeplasser. For å løse dette trenger vi 15 til 20 sammenleggbare gjestesenger eller lignende.Hvis deres konfirmant kan ta med seg en slik seng, send en sms til Albert Walla 92292409. Helst litt fort så vi får den bekymringen vekk.

Vi satser på å være noe ute også, så varmt tøy må være med. Det blir fort dårlig stemning av å fryse.

De siste års leire har vært veldig gode opplevelser både for konfirmanter og ledere. Så dette er  en leir å glede seg til!! For konfirmanter som av forskjellige grunner ikke kan være med, eller ønsker fritak helt eller delvis, er det viktig at jeg får beskjed så fort som mulig etter høstferien.! Tlf: 92292409 så finner vi løsninger som passer deres konfirmant..

Dette er det absolutte minimum av hva dere må ha med:

Tøyskift ( det kan være kaldt)

Regndress og støvler

Sovepose + Laken + pute

Lommelykt (det er mørkt om kvelden)

Sko til uteaktiviteter

1 brød

toalet­tsaker + håndkle

Innesko

1 pålegg

Skrivesaker

Vi skal vi ha ute aktiviteter; fotball, volleyball og lignende, derfor er det lurt å ta med gymtøy.

Det er IKKE kiosk på stedet, så man får selv ta med det man synes man trenger av snop.

Når det gjelder alkohol er vi konsekvente. Blir noen tatt med det, kjøres man hjem umiddelbart, (selv om det er natt).

Vi ønsker heller ikke at konfirmantene har med energidrikk.

De som blir med som ledere er Albert Martin Walla, Rune Rasmussen, Laila Stensvold, Lisbeth Leivann og Laila Moen. Vi har også med 15-20 ungdommer som hjelpeledere.

AVREISE blir fredag 24. oktober  kl. 16.40 fra Rutebilstasjonen i Risør og bussen stopper og tar opp konfirmanter på Vinterkjær ca kl 17.00. Hjemreisen fra Fjordglimt er søndag 26. oktober ca kl. 15.00. Det blir stopp for å slippe av konfirmanter på Vinterkjær ca kl 15.45 og på Risør rutebilstasjon kl.16.00(+- 10 minutter)

Med vennlig hilsen  Albert Walla og Rune Rasmussen

Publisert av: Gerd Kallevig den 21-10-2014